1. новембар 2015.

СРЦЕ ИЗ КАМЕНА

Yuri Dubinin
Недодир зида камене капије ‒   
Заборави ме кад ти срце студи   
И баци сећање на оштре хриди   
Да наше руже пупољак  убије   

Жеља оживи камене капије ‒  
Заборави ме кад те жеља буди   
Испружиш руке ко жеравне жуди  
А блесак из туђег ока их свије   

Страсти су тамне камене капије ‒
Заборави ме кад зорење сунца  
Ослика усне из ноћног пољупца
И сјај на косе туђе ти расеје

Сећање руши створене капије ‒   
Сети се мене кад страх те ломи  
Са сјајем зеница у дивљој шуми   
Порушићу све сурове капије     

Љубав руши тврдокорне капије ‒  
Сањај ме кад се усне сете вреле     
Чежњивог лета напете нам стреле 
И блеска муње јужњачке олује   

Потражи ме јер сам кључ за твоје сне     
Отвори свог сетног срца капије    
Кад руке желе да славе нас двоје    
А усне уздрхте од чежње вечне

Наћи ћеш ме на капији каменој    
Волећу те нашом песмом љубавном   
И заробити те жељом бескрајном ‒  
Ослободићу те на капији цветној. 

Нема коментара:

Постави коментар

Коментаришите слободно, искрено и без устезања, али културно!

Ако преузимате моје песме обавезни сте да их потпишете мојим именом, јер тако не кршите ауторска права!

Унапред хвала,

Споменка Денда Хамовић