7. јул 2017.

МОЛИТВА ЗАМЛАДИ

Молитва ми немир греје 
А камена мис'о моли
Кад грудима гребе, веје
Жара клија, тело боли.  
  
У пољубу ми дланови
Mајко Света, астрал жељан
Бди невидан  сна тонови  
И пупоља Јаства љиљан.

Полен сеје, бол замлади
Чува ме, у Наду свије
А душу ми сву окади
Мир у немир тихо лије.  

Молитва ми питалице
Милује и груди зари
Звезде роје луталице
Тка у јар мир и умири.

Мајко Блага, све пасије
Солилоквиј  дрхат мисли
Нус* свих људи у Вери је
Из Молитве мир израсли.


Нус* ‒ Дух, интелект; код Анаксагоре: душа света; код Платона и Аристотела: душа која мисли, а по којој се човек разликује од животиње. (грч.)

Нема коментара:

Постави коментар

Коментаришите слободно, искрено и без устезања, али културно!

Ако преузимате моје песме обавезни сте да их потпишете мојим именом, јер тако не кршите ауторска права!

Унапред хвала,

Споменка Денда Хамовић