3. октобар 2017.

МОЈОЈ БАКИ

Петролејка жмирка
А прсте ми стеже 
Кошчата рука драга –  
Машнице ми је везала
И у косу цвеће плела
Сад било немоћно бије  

Седе косе моје баке
На јастуку су расуте
Воли да је чешљам  
Сплићем плетенице    
Расплићем плетенице
Непослушне сузе лију 

Радосне се слике врте – 
Мирисно млеко, домаћи хлеб
Јаје тек снесено за доручак  
Јагањци, краве, козе и коњи 
Прасићи, квочка и пилићи –
Из крила их гледам бакиног

Прва сам унука, сунце њено
Свугде ме води и нежно
Топла рука милује по глави:
Соколе мој – соколе бакин!
Меко лице ме љуби и греје 
И гледа око доброте пуно  

Сат откуцава
Немилосно  
Дах копни
Рука је у руци 
Стегну ме последњи пут
Оста у срцу ружа и трн.

2 коментара:

  1. сунце њено
    Свугде ме води и нежно
    Топла рука милује по глави:
    Соколе мој – соколе бакин! Divno, iskreno!

    ОдговориИзбриши

Коментаришите слободно, искрено и без устезања, али културно!

Ако преузимате моје песме обавезни сте да их потпишете мојим именом, јер тако не кршите ауторска права!

Унапред хвала,

Споменка Денда Хамовић